Nail polish collection update

by - Friday, October 12, 2012

Tā kā tika pieprasīts parādīt jaunas nagu lakas uz nagiem, es izdomāju labāk parādīt tos uz nagu displejiem. Manuprāt, tas ir skatāmāks un ir iespēja parādīt šīs trīs nagu lakas blakus.


As it was requested, in this post I will show you my new nail polishes. And I will do it on nail displays.


Ši raksta varoņi ir:
This blog heroes are:

1. O.P.I Pirouette My Whistle;
2. China Glaze Techno;
3. China Glaze Lux and Lush.

Šis lakas var tikt izmantotas ka patstāvīgas nagu lakas, bet vairāk man tie patīk kā virskārta kādai tumšai nagu lakai. Uz foto šīs lakas uzklātās pa virsū China Glaze IX nagu lakai.


These nail polishes can be used as just nail polishes, but I like more to use it as top coat on top of one of dark nail polish. On this photos nail polishes coated on China Glaze IX.


Ļoti patīk kā izskatās Pirouette my Whistle un CG Techno!!!

Really like how O.P.I Pirouette My Whistle and China Glaze Techno looks like!!!


You May Also Like

4 comments

  1. Toņi ir līdzīgi, bet domāju lieliski tām, kam patīk šādi spīdumu pārklājumi. Parasti no tiem izvairos, jo varbūt nemāku vai vienkārši nepatīk gala rezultāts uz rokām. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. es parasti arī izvairos no tādiem toņiem, bet šīs nagu lakas patika! domāju pamēģināt tos kā pedikīra variantu..

      Delete
  2. These are beautiful! I really like the effect this type of polishes give on top of stronger colours. I don't have any of these, but I have China Glaze Snow Globe and a cheaper dupe for China Glaze Techno, I like them both.

    ReplyDelete
    Replies
    1. China Glaze Snow Globe looks on nails great too. I like this type of polishes for winter period. They give holiday feeling to me :)

      Delete