Tag:: What's in my travel make up bag?/ Kas ir mana kosmētikas somiņā ceļojot?

by - Sunday, September 02, 2012


Es izdomāju, ka šodien parādīšu to, kas man ir manā ceļojumā kosmētikas somiņā. Tā kā braucu tikai uz vienu dienu, līdzi paņēmu minimālo produktu daudzumu.. Un parasti es cenšos ņemt līdzi produktu miniatūras.

I decided to show my travel make up bag.. I was going out only for one day, so I took minimum of products with me. And I'm trying to take with product samples.


1. Sākšu ar kosmētikas noņemšanu – paņēmu līdzi savu Bioderma Sensibio H2O Solution Micelaire paraudziņu 20ml. Man tas ir uzdāvināts par Bioderma produktu pirkumu un, protams, vates diski lai noņēmtu kosmētiku. Parasti ņēmu līdzi mitras salvetes, bet tas ir beigušās.

2. Sejas ādas mitrināšanai es paņemu Avene Hydrance Optimale Rich hydrating krēmu.

3. Pastastīšu patiesību par sevi - ikdienā es neizmantoju tonālo..Nē man tonālais ir, pat vairāki, bet lietoju es tos tikai speciālos gadījumos. Vienkārši man āda ir diezgan tīrā un visu, kas man nepatīk es pārklāju ar konsīleri. Paņēmu līdzi Clinique Air Brush konsīleri. Parasti man ne visai patīk kā tas uzklājas, bet es negribēju ņemt līdzi otas. Bet šīm konsīleram ota nav vajadzīga.

4. Acu make up'am bija līdzi Make up For Ever Aqua Shadows 28E, Make up For Ever Aqua Eyes acu zīmulis 2L, Urban Decay Naked 2 palete un Lancome Hypnose Precious Cells tušas paraudziņš.

5. Lūpām tika paņemts Make up For Ever Lip pencil Nr. 23 neitrāls lūpu zīmulis manu lūpu tonī un mana iemīļotā Make up For Ever Rouge Artist Natural in Boheme.

6. Un matiem paņemu līdzi šampūnu no Adorebox - Rich Pure Luxury Shampoo paraudziņu. 

1. I will start with make up removal tools. Normally, I am taking make up removing wipes, but I forgot to buy it.. So I took with me Bioderma Sensibio H2O Solution Micelaire sample 20ml and of course cotton pads.

2. For face moisturezing I took Avene Hydrance Optimale Rich hydrating cream.

3. I don't use foundation on everyday basis. I know this is bad, but my skin is almost clear with no break outs, so I can cover all the blemishes with concealer.. I had Cliniques Air brush consealer with me. Normally I don't really like the coverage it gives, but I didn't want to take brushes with me, but this concealer already has one..

4. For eyes make up I took with me Make up For Ever Aqua Shadows 28E, Make up For Ever Aqua Eyes waterproof eyeliner pencil in 2L, Urban Decay Naked 2 palette and Lancome Hypnose Precious Cells mascara's sample.

5. For lips I had Make up For Ever Lip pencil Nr. 23 and Make up For Ever Rouge Artist Natural in Boheme.

6. And for hair I had Rich Pure Luxury Shampoo, 'cause I don't like shampoos in hotels.  


Un tas ir viss! ;)
And that's it! ;)

Paldies ka izlasījāt!
Thank you for your time!



You May Also Like

2 comments

  1. Neplāno uztaisīt postu par Naked2? Būtu interesanti palasīt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vispār varētu, man pat ir foto no brīža, kad saņēmu savu sūtījumu ar paleti.
      bet neko pagaidām nesolu ;)
      man ir abas gan Naked, gan Naked 2. Ja būs trešā gan nepirkšu :)

      Delete