Troya's Collection:: My Makeup Brushes. Part 3 – Sigma

by - Tuesday, August 28, 2012

Atkal sākšu ar paskaidrojumu – es neesmu Sigma “affiliate” programmas pārstāvis. Viss, par ko tagad rakstīšu ir nopirkts un nav uzdāvināts un nav iedots pa velti lai es uzrakstītu šo rakstu! Atsauksmes ir manas domas par šim otām.


Again, let's begin with explanation – I'm not Sigma affiliate program member, all brushes which I will review in this post I bought by myself, it's not a gift or given to me to review! The review is my thoughts of brushes, that I own.


Man ir daži Sigma otu komplekti, bet sākšu ar otām, kuras pirku individuāli.

I have some Sigma make up brush kits, but my review of Sigma brushes I will start with brushes which are not available in the kits.

E10 - Small Eye Liner brush – acu lainera ota, ne visai kvalitatīvi uztaisīta.. Lietoju to līdz brīdīm, kamēr man neparādījas Make up for ever ota 0S.
E10 - Small Eye Liner brush – this brush has not the best quality of bristles. Used it before I've bought Make up for ever brush 0S.

E15 - Flat Definer brush – otu var izmantot kā acu lainera otu, lai uzzīmētu līniju starp skropstām.
E15 - Flat Definer brush – this brush can be used as a liner brush, to press product along the lash line.

E20 – Short Shader brush – laba ota lai uzklātu ēnas zem skropstām. Vienīgais man šī ota izbālē. Katru reizi kad to mazgāju, ūdens ir pelēkā krāsā.
E20 – Short Shader brush – good brush to apply product under the lower lashes. This brush fades.. Every time I wash it, water is in grey color.

E35 - Tapered Blending brush – laba ota lai sajauktu ēnas uz plakstiņа, lai būtu maiga ēnu pāreja.
E35 - Tapered Blending brush - using this brush to blend the color on the lid. It applies eyeshadow so smoothly.

F35 - Tapered Highlighter brush – laba ota lai uzklātu izgaismotāju zem uzacīm un uz vaigiem.
F35 - Tapered Highlighter brush – love this brush for highlighter application.

F45 – Buffer brush – kabuki ota. Ota lai izklātu birstošo pūderi. Man vairāk patīk uzklāt pūderi ar pufu, bet šo otu es lietoju ik pa laikam. Vienīgais, kas nepatika – otu nosaukums gandrīz ir izdzēsies.
F45 – Buffer brush – great brush to apply powder. I like more puff to apply powder, but sometimes I use this brush too. But the name came off from the handle of the brush.

L05 – Lip brush - lūpu krāsu ota ar metālā vāciņu.
L05 – Lip brush – usual lipstick brush with metal cap. Easy to use, difficult to wash :).

F82 – Round Top Kabuki brush – vienīgā ota no Syntethic Kabuki set kolekcijas. Otai ir sintētiskie sariņi un tie ir ļoti mīksti. Labi uzklāj tonālo, bet tā patērē vairāk produkta nekā tā pati F60 ota.
F82 – Round Top Kabuki brush – I have only one brush from Syntethic Kabuki set. I'm using it to apply foundation. It applies the product good, but it consumes more product than a foundation brush F60. And it is a bit difficult to wash. The bristles are so soft!


Turpinājums sekos..
To be continued..

Paldies ka izlasījāt!
Thank you for your time!



You May Also Like

0 comments