Photopost:: My Hobby

by - Monday, September 10, 2012

Hello EveryOne/Sveiks visiem!


Šodien nejūtos visai labi, nedaudz saaukstējos un nebija man spēka uzrakstīt atsauksmes par kosmētiskiem līdzekļiem.. Tā kā es izdomāju es paradīšu jums savu hobiju, kas nav saistīts ar make up :).
Mans hobijs ir orhideju audzēšana. Parādīšu savas skaistules. Kādreiz man bija ap 40 orhidejām mājās, pašlaik to skaits man samazinājies aptuveni uz pusi.


I'm not feeling well today, so I haven't got any time to make a review on a make up stuff. And I decided to show you my hobby. My hobby is Orchids!






Paldies ka izlasījāt!
Thank you for your time!



You May Also Like

9 comments

  1. Mana vienīgā ir uz miršanas robežas.
    Aizmirsu noņemt no palodzes un aizbraucu prom no mājām un piededzināju saknes un pamatni. Visi ziediņi nokrita un jauni neaug. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. man daži tā arī nobeidzas.. pietiek ar pāris dienām

      Delete
  2. Cik skaisti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. it īpaši patīk ziemas vidū, kad ārā ir sniegs, bet man uz palodzēm zied orhidejas

      Delete
  3. какие они все красивые)) особенно понравились на предпоследнем фото - в крапинку и темно-фиолетовая. у меня белая только. надо бы уже пересадить. корни вылезли уже. я еще у тебя спрошу про это))

    ReplyDelete
    Replies
    1. а пересаживать их надо весной и когда они не цветут в специальный "субстрат" из торфа, коры и еще чего-то :))), уже готовые продаются.

      Delete
    2. ага, я знаю что нужен специальный субстрат. и мох вроде еще кладут. и горшок должен быть прозрачный)) блин до весны у меня он отъедет наверное. у него корни уже вылезают из горшка.

      Delete
    3. зимой они медленнее растут, так что до весны дотерпит.
      а мох не обязательно, я мох не кладу, только в субстрате растут и цветут постоянно :)

      Delete
    4. тогда подожду)

      Delete