Review:: YSL Rouge Volupe Sheer Candy 10 Mandarine Acidulee

by - Tuesday, September 04, 2012


Sveiks visiem!/Hello gorgeous!

Ilgu laiku esmu skatījusies uz YSL lūpu krāsām un balzamiem, bet par YSL lūpu krāsām dzirdēju ne visai labas atsauksmes. Ļoti patika YSL iepakojums, viņu dizaineri par visu padomājuši. Neizturēju es un tomēr nopirku!


I've been looking to the side of YSL lipsticks for a long time.. But I have read to much review on YSL lipsticks which was not so good. But the packaging of lipstick is so so good. Long story short, I've bought it. 


YSL Rouge Volupe Sheer Candy ir lūpu krāsa ar ļoti vāju pigmentāciju, kas darbojas kā lūpu balzāms. Uzklājot tas ir caurspīdīgs, bet dod manam lūpam nedaudz krāsas un spīduma. Šai lūpu krāsai piemīt viegls augļu aromāts (kuru nevar sajust veikala paraudziņos, jo tie ir diezgan veci..). Tā kā Rouge Volupe Sheer Candy ir vairāk lūpu balzāms nekā lūpu krāsa, tas paliek uz lūpām pavisam neilgi, ap pāris stundām. Kopumā man ļoti patīk šīs produkts neskatoties uz tā cenu!


This is a sheer lipstick and it works like a balm with a tint of color. This is almost clear when I apply it, but it gives a bit of color and gloss to my lips. This lipstick has mild fruity scent. As this is more like a lip balm, the staying power is not the best, but if I want a real lipstick I will choose one of them. But now, I like this lip product, texture and comfort it gives to my lips. Overall I really like it (even if I didn't like the price of it :)).


Paldies ka izlasījāt!
Thank you for your time!


You May Also Like

2 comments

  1. Man, no līdzīgas, tekstūra lūpu krāsas labāk patīk Armani Sherees :) Tikai dēļ iepakojuma, melnais glancis šķiet pievilcīgāks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. neesmu mēģinājusi Armani Sherees, vajadzētu pamēģināt :)

      Delete