My none beauty favorite of the month

by - Monday, September 17, 2012

Sveiks visiem!/ Hello Gorgeous!

Šis brīvdienas pavadīju Biržos, Lietuvā pie savas tantes. Un es zinu, ka ir tikai mēneša vidus, bet favorīts jau ir un paliks līdz mēneša beigām :D. Šis favorīts ir tantes kaķis. Vārds gan viņam ir dots lietuviešu, tā kā nepieminēšu. Parasti kaķiem es nepatīku un visi kaķi mēģina man uzbrukt, šis ne tikai spēlējies ar mani, bet arī paspējis papozēt manai kamerai un arī četras reizes ielecis mašīnā un gribējis braukt man līdzi uz Rīgu :))).


Last weekend I spent in Lithuania at my aunt's. And I know, that it is just a middle of the month, but I already have a favorite 'till the end of the month. It's a cat. Normally, I'm not a cat person, but this one is so so lovely!!! Well, and normally, cats don't like me too. This one not only played with me, but also posed for the camera and after that decided to go with me to Riga :))).


Paldies par veltīto laiku!
Thank you for your time!



You May Also Like

2 comments

  1. это чей такой масик?? как его зовут?

    ReplyDelete
    Replies
    1. это котяра моей тети, зовут Пушок, такой лапушка, пару раз залезал к нам в машину, хотел с нами поехать :))), а вообще коты и кошки меня не любят :)))

      Delete