Package Day:: My Remington Pearl Wand CI95 is Arrived!!!!

by - Monday, October 15, 2012

Kaut kā tā sanāk, ka pēdējā laikā man sūtījumi atnāk pirmdienās.. Šoreiz man paveicies un mūsu pasta nodaļā nebija rindas.
Saņemu savu divus nedēļas veco pasūtījumu - Remington Pearl Wand CI95. Sūtīju no UK un vienīgais mīnus ir tas, ka tam ir UK kontaktdakša, bet man ir pārēja un es to varu bez problēmām izmantot!
Jau paspēju to šodien izmēģināt, ļoti patika!


Another Monday, another package day.. Got today my 2 weeks old purchase - Remington  Pearl Wand CI95. The only thing I don't like much that it has UK plug, but I knew this would be, I was prepared and I have EU adapter to use it. Already tried this and I totally liked it!!





Pirku no/ Bought ir from :: Amazon.co.uk
Cena/Price :: £19.99;
un bija jāmaksā par piegādi, bet tapāt ir lētāk nekā pirkt pie mums veikalos..

Un kādus matu taisnotājus/veidotājus lietojāt jūs?
What kind of hair appliances do you like to use?


You May Also Like

3 comments

  1. Man ir tāds pats matu lokotājs. Esmu ļoti apmierināta, tik ātri var salokot matus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. man arī ļoti patika..
      patīk arī tas, ka tam var regulēt temperatūru, ieveidoju matus pie 160C un turas loki ļoti labi

      Delete
    2. Jā, noturība tiešām ļoti laba. Tas, protams, arī atkarīgs no matu struktūras, bet es 3dienas ar smukām lokām varu nostaigāt.

      Delete