Package Day:: Dotting Pens are Arrived!

by - Monday, October 08, 2012

No rīta saņemu savu eBay pasūtījumu "pildspalvas" priekš nagu dizaina. Kvalitāte ir ne visai, bet tā kā pirku lai paspēlētos, būs ok :).


Got my recent eBay purchase on mail today. Bought dotting pens for nail design. I don't like the quality much, but I bought this just to play with, so if I'll like it, I'll buy another one.

Gaidu AdoreBox šodien, piektdien saņemu īsziņu par to ka tās tiks piegādāts nākamajā darba dienā, bet kurjers vēl nav zvanījis... Ja neatvedis šodien, man būs sabojāts garīgais. Negribu ieraudzīt citu meiteņu kastītes un zināt kas būs manējā.

Waiting for another package today - my AdoreBox. But courier still haven't called. Hope to get it today.


You May Also Like

16 comments

  1. uuuU :) arī Tev jaunas rotaļlietas :p

    es tieši tikko saņēmu savu Adorebox - jau paspēju pavandīties pa to :)

    apskaties kurjeru mājaslapā - es tikai pēc tā secināju, ka šodien atvedīs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. es jau paskatījos mājas lapā, it ka ir atdots piegādei. Pirmajā reizē kurjers to man bija atvedis 10 no rīta, tāpēc gaidīju ka būs no rīta.. ceru vismaz vakarā pusē atvedīs :).

      Delete
  2. Ļoti gaidīšu atsauksmi par Adore box!!!!Savu saņēmu šorīt no rīta, protams, pagaidām nestāstīšu kas tur iekšā, lai nevienam nebojātu pārsteigumu, bet ļoti būs interesanti palasīt citu meiteņu domas par šī mēneša kastīti, kā arī paskatīties kāds kurai saturs!
    Ceru tev to piegādās šodien! ))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jau saņemu un pāris bildes uztaisīju. domāju ka vakara pusē atsauksme būs gatava. bet nezinu vai rakstu publicēt šodien, vai pagaidīt līdz rītdienai :)

      Delete
    2. Domāju, ka labāk tomēr šodien, tie kuri gaida savu kastīti, domāju neskatīsies atsauksmi,:) man ļoti gribas redzēt citu kastīšu saturu, it sevišķi interesē, vai vienu no produktiem ir ielikuši visām, vai tikai es esmu trāpījusi uz tādu "joku"! :))) Ja tev arī ir trāpījies tas "komplektiņš", domāju, zini, par ko iet runa!? :D

      Delete
    3. jap, ir arī man šis prieciņš :D, es pat nezinu par ko Adore Box ir domājuši, kad likuši to man..

      Delete
    4. :D Mani arī moka šis jautājums,ko viņi domāja un ko viņi gribēja mums ar to pateikt!? :% Tāpēc nu ļoti gaidu tavu atsauksmīti!))))Protams gribas redzēt arī pārējos produktus, vai sakrīt, vai tomer ir kaut kas atšķirīgs!

      Delete
    5. viņiem laikam ir pārāk daudz pasūtījumu, laikam grib samazināt klientu skaitu..
      es sev nopirku abonementu trim mēnešiem un baidos par nākamo kastīti. Tā kā novembrī pie mums būs izstāde Baltic Beauty World, es ļoti ceru satikt tur AdoreBox pārstāvjus lai parunātu ar viņiem :)))

      Delete
    6. :))) Ja es varētu tikt uz to izstādi, noteikti nāktu tev palīgā un arī ar viņiem aprunātos! :D Es arī pasūtīju uz trim mēnešiem, un tagad domāju, ka vajadzēja tomēr nogaidīt.Iepriekšējās divas kastītes man tīri labi patika, neteiktu, ka tas ir ,piemēram , Glam Box vai Elle Box līmenis,kur meitenes saņem Dior un Lancome tušas paraudziņus, bet nu tomēr redzēju, ka lietiņas ir noderīgas un tās varēs lietot, nevis iesviest stūrī.((( Uzķēros, pasūtīju, bet izrādās, jo tālāk, jo trakāk! :(

      Delete
    7. Kā jau var saprast, AdoreBox ir Lietuvas uzņēmums.. Un es skatījos ko viņi piedāvā saviem klientiem Lietuvā. Viņiem ir pieejams AdoreBox Prestige ar luksa produktu paraudziņiem - Lancome, Clarins, Dior, Decleor un citiem. Bet tur cena uzreiz 5 reizes dārgākā. Es nezinu, vai gribētu to kasti pirkt par 40 vai 45 latiem, es vienkārši nopirktu man vajadzīgos produktus..

      Delete
    8. Nē, es noteikti to nepirktu, tik pat labi var nopirkt vienu pilnizmēra produktu par tādu cenu, 5 paraudziņu vietā!

      Delete
    9. var nopirkt pat vairāk nekā vienu produktu.. Pie kam pie mums bieži ir akcija, iepērcies par 45 latiem (piemēram, Lancome produktus vai Estee Lauder) un kā dāvanu saņem kosmētisko somiņu ar paraudziņiem. Tagad domāju ka vairs nepirkšu šis kastītes :(, vismaz līdz brīdim kad redzēšu vai kas mainīsies.

      Delete
  3. что это такое Любань?))

    ReplyDelete
    Replies
    1. это ручки, с шариками разного диаметра, для того, чтобы на нгтях рисовать. можно точечки ставить просто. я честно ими пыталась пользоваться, но у меня ничего хорошего не вышло. Проще лаками для дизайна с тоненькой кисточкой на ногте рисовать

      Delete
    2. понятно)) такие симпатичные)) дизайн интересный. пока фотку не увеличила - думала они лентой волнистой обмотаны)))))))))))))))))

      Delete
    3. у меня похожего дизайна есть кисти для маникюра (ага, у меня есть и такие, ими удобно красить ногти на ногах, подсмотрела у маникюрши).

      Delete