Review:: AdoreBox September 2012

by - Monday, October 08, 2012

Nu ko, otrā paka ir pie manis. AdoreBox ir saņemts. Šoreiz nebija spoileru no AdoreBox puses, pirmajā reizē kad mana kastīte tika saņemta, Facebook/Adorebox lapā jau varēja redzēt visus produktus. Tā kā kastīte ir pārsteigums. 
Pirmā kastīte bija diezgan laba(kuru saņemu augustā), otro kastīti es palaidu garam un biju bezgala laimīga ka to nesaņemu, jo redzēju citu meiteņu kastītes un saturs man vispār nepatika... Tagad ķersimies pie šis kastītes...

Ok, second package is arrived, got my AdoreBox. This month on Facebook/AdoreBox page there wasn't any spoilers on products, so this box was a complete surprise for me..
First box I've got in August was good, second box I forgot to order and I was so glad I forgot about it, 'cause the content of it I didn't like at all.. So now I've got third box..


Kas tajā šoreiz ir:
Let's talk about it..

Royal kosmētikas otu komplekts/ Royal cosmetic brush set
Esmu otu maniaks, mēģināts daudz, daudzi ražotāji.. Bet šis otas man ir galīgi garam.. Komplekta cena norādīta ir LVL 3.60. Bet tiešam, es par šo komplektiņu nesamaksātu pat 20 santīmus. Kvalitāte ir vienkārši briesmīgā. Vienīgais, ko no tā var lietot ir "sponge" tipa otu, to sabojāt vienkārši neviens nevar. Palasīju aprakstu no AdoreBox un ilgi domāju kura no tām ir lainera ota.. Un padoms kā tīrīt otas arī ir ļoti "labs" - mazgājiet to remdenā ūdeni un ļaujiet tām dabīgi izžūt" - ticiet man, ar parasto pat silto ūdeni nomazgāt nevar.

Just look at brush bristles, look awful
I am a brush maniac, I love brushes, I've tried lots and lots of different brushes. So, I don't think this set is set of brushes. This is a set of rubbish to me!!! The only thing what is not that bad is sponge.. And I am so shocked about the brush cleaning advice - it is said to wash brushes just in hot water. Really??? I don't know if this will help to clean brushes...

ESPRIT mitrinošā lūpu krāsa/ ESPRIT Moisturizing Color Lipstick #204 CRISPY PINK.
Papriecājos nedaudz par šo lūpu krāsu, tonis ir labs - korāli rozā krāsa, man tādi toņi patīk un piestāv. Sāku meklēt info par šo lūpu krāsu internetā, pēdējās atsauksmes ir 2010. gada beigās. Tā kā šis produkts ir "end of life". Cena norādīta ir LVL 6.80, Amazonā šis lūpu krāsas pārdodas par 1.99 mārciņām.


Well, I did like this lipstick shade, it is coral with pinky undertone, I like such type of lipsticks. But I've made some research in internet and have found reviews of this lipstick and it was 2 years old. I don't think this lipsticks still are in producing. And price is written LVL 6.80, but in Amazon you can buy it for1.99 pounds.

NIVEA Pure Diamond Creative acu ēnas/NIVEA Pure Diamond Creative Eyeshadows
Atkal man ir kļūme ar produktu aprakstu. Tas man ir angļu valodā.. Otrā kaste, otrā kļūme. Vai tik tiešam nevar pārbaudīt kas ir izdrukājams? Atsūtiet to man! "Proofreading" ir tas ar ko es nodarbojos iepriekšējā darba vietā. Palīdzētu par veltī, lai tikai saņemtu kvalitatīvo aprakstu!
Tagad man ir jautājums pašmāju bloggeriem vai vispār tiem, kas lasa šo rakstu: vai kāds ir redzējis Nivea dekoratīvo kosmētiku pie mums? Kosmētika pazuda no plauktiem pāris gadu atpakaļ.. Vai to vēl ražo?
Nekad nebiju Nivea fans, tā kā šis produkts ir atkal garam!!!


Second AdoreBox, second mistake in product information. Got it in English, not in Latvian.. Well, I have a question: no one check information before printing it out??? I can help with it!!! I did proofreading in my previous job. I can do it for free just to get normal information!!!
Another question I have: if someone have seen this eyeshadow for past two years? I don't think this eyeshadow are produced.. And I don't really like Nivea make up, so this product is not for me!!!

Goldwell Color Extra Rich Kondicionieris/ Goldwell Color Extra Rich Conditioner
Nu lūk nonācām līdz produktam kas man patika. Šis ir profesionāls matu kopšanas līdzeklis. Smaržo ļoti labi un to var paņemt līdzi braucienā.


This is the product I like. This smells amazing and this one is from professional line. As it is a travel sized product it is really good for travelers.

Un pēdējais produkts ir..
And the last product is..

OLAY Gentle atsvaidzinošais sejas tīrāmais līdzeklis/OLAY Gentle Cleansers Refreashing face wash
Pirms tām nekad neesmu lietojusi ši zīmola produktus. Būtu labi to pamēģināt. Ceru ka manai ādai tas patiks.

I never tried this brand's products and I would like to try it out. Hope my skin will like it too.
Es pirku šo kasti un nopirku es abonementu trim mēnešiem..Vispār, es domāju ka šis kastītes ir produktu miniatūru reklāma, bet daļa no atsūtīta vairs nav pārdošanā.. Iepakojums ir labs, bet vēlētos redzēt kastes saturā luksa produktu paraudziņus. Mana kastīte nav miskaste, kurā iemet vairs nevienam nevajadzīgus produktus! Es taču speciāli aizpildīju aptaujas mājās lapā!! Un pie kam es arī minēju produktus, kuru gribētu redzēt savā kastītē! Ceru, ka AdoreBox labosies, pretējā gadījuma vairs to nepasūtīšu!!!


Well, I paid money for this box and I have 3 month subscription (and I regret buying it already!!!). When I bought it I thought I will receive product's miniatures, not the products which are "end of life" already! I would like to have some luxurious product samples in it too. My box is not garbage bin, where Adorebox can put what ever they don't need!!! I really hope AdoreBox will change their attitude!! In other case I won't buy this boxes anymore!!!


You May Also Like

26 comments

  1. Paldies par atsauksmi, ļoti gaidīju! )))
    Jā, otas, tās ir drausmas!Bet tev vismaz ar lūpu krāsas toni ir trāpīts, man ir nenormāli bordo krāsas lūpukrāsa, kaut gan anketā es noradīju pavisam citus toņus!((( Acu ēnas arī garām, jo zaļus toņus lietoju reti!
    Un starp citu man Olay vietā ir Garnier Pure sejas losjons taukainai un kombinētai ādai, laikam vienīgais, kas ir ņemts vērā, tā ir mana kombinēta āda, ko norādīju anketā!(((Pārējai saturs sakrīt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bordo tonis šoruden ir modē :)
      skatīsimies kas būs citām meitenēm, gaidīsim atsauksmes :)

      Delete
    2. :D Modē, bet priekš manis galīgi garām!Pilnībā tev piekrītu, ka produktiem, kuri atrodas kastītē jābūt jaunumiem, vai arī vismaz pieejamiem, nevis veciem un noņemtiem no ražošanas!
      Tev apraksts bija angļu valodā, man bija latviešu, varu nocitēt aprakstu par otām, par kuru ilgi smejos: "Lai profesionāli uzklātu dekoratīvo kosmētiku, lietojiet šīs kvalitatīvās otas, kas dot...utt."
      Jā, gaidīsim atsauksmes no citām meitenēm, bet kastīte mani ļoti sarūgtināja, to jau var saprast no manu šodienas komentāru plūsmas tavā blogā! :D Ja nekas nemainīsies, vairāk to nepasūtīšu!

      Delete
    3. es cerēju ka viņi atsūtīs kādu jaunu smaržu paraugus.. bet saņemu otas :D, naivā es :)
      jūtos vīlusies!
      manuprāt viņi nesaprot šo kastīšu jēgu.. kādām būs viņiem jāpaskaidro :D, pāries besis, varbūt viņiem epastu uzrakstīšu..

      Delete
  2. Negribu sabojāt garastāvokli vēl vairāk, bet iesaku pārbaudīt produktu derīguma termiņus! Cosmo forumā ir diskusija par šo, izrādās, ka daudzām meitenēm izsūtīti produkti ar termiņu, kas beigsies tuvāko divu mēnešu laikā vai arī ir jau beidzies: http://cosmo.lv/forums/topic/125809-adorebox/

    ReplyDelete
    Replies
    1. es tiešam nebrīnītos!!! jo es zinu, ka acu ēnas vairs neražo.. tā kā var gadīties, ka termiņš ir beidzies.
      paldies par linku, noteikti palasīšu!

      Delete
    2. paskatījos ka Nivea acu ēnām derīguma termiņs jau ir beidzies. Ražots 2010. gadā.. vismaz Olay sejas tīrīšanas līdzeklis ir vēl derīgs..
      es tagad iedomājos, ja kāds pirka šo kastīti kā dāvanu - laba dāvana ar preci, kuru var mest ārā

      Delete
    3. Vajag arī man pārbaudīt termiņus.Es domāju rīt viņiem uzrakstīšu,tā ir vienkārši ņirgāšanās.

      Delete
    4. Nivea un Garnier var pārbaudīt šeit http://makeup-review.com.ua/decoder.php

      Delete
    5. nu tīrās šausmas. Priecājos, ka šomēness to HateBox nepasutīju. Kā viņiem nav kauns tādus s.dus likt iekšā? AdoreBox, kauns un negods jums!

      Delete
    6. Garnier losjonam termiņš ir beidzies jau kā gadu!Nivea acu ēnām beidzas šogad!Nē, nu tas nav normāli!!!!!!!

      Delete
    7. es nezinu kā strādā mūsu patērētāju aizsardzības likums, laikam var pieprasīt naudu atpakaļ.. vismaz piedraudēt ar to..

      Delete
    8. Rīt uzrakstīšu, domāju, jo vairāk cilvēku uzrakstīs, jo labāk, nu vajag taču dot saprast, ka tā nedrīkst, mēs taču maksājam naudu, nu ieliekat mazāk produktu, bet ar normāliem derīgumu termiņiem vai arī labas kvalitātes! :$

      Delete
    9. es arī rīt plānoju uzrakstīt viņiem! lai domā ko darīt viņiem tālāk!!

      Delete
    10. šodien sazinājos ar Adorebox un pieprasīju atcelt savu abonementu. Interesanti vai daudz meiteņu tā ir izdarījuši? Sola atgriezt naudu atpakaļ, redzēsim ar ko tas viss beigsies.

      Delete
    11. Es arī sazinājos ar viņiem, naudu man atgrieza atpakaļ par visiem trīs mēnešiem, sākumā protams piedāvāja atlaidi 3ls vērtībā nākamajam pasūtījumama, bet paldies, man pietika ar šo.Kā arī piedāvāja apmainīt produktus, bet arī šis variants man vairāk nav aktuāls pēc tādas vilšanās!
      Kā gāja tev ar naudas atgriešanu!??

      Delete
    12. šodien saņēmu apstiprinājumu par naudu atgriešanu pa visiem trīs mēnešiem. drīz gaidu to naudu atpakaļ savā kontā :).
      man pat nemēģināja piedāvāt atlaidi :D

      Delete
    13. Nu vismaz labi, ka tā viss beidzās! Iespaidi, protams, palika ne paši labākie, bet nu, varbūt kādreiz mums arī sāks sūtīt kaut ko vērtīgāku, jo paskatoties uz lietuviešu Adorebox, sastāvs atšķiras kardināli, tur šomēnes ir daudz kā no Avene un kaut kas no Stenders bija, kā arī citi diezgan normāli zīmoli!

      Delete
    14. mani vēl interesē vai kāds pēc šādām kastītēm vēl tos pasūtīs..

      Delete
    15. apskatījos kas ir bijis igauņu AdoreBoxā, 3 no 5 produktiem ir tie paši - tas nekvalitatīvās otas, nivea acu ēnas ar beigto derīguma termiņu un Esprit lūpu krāsa..

      Delete
  3. priecājos, ka mana sievietes intuīcija un veselais saprāts, ka pa 10 ls varu nopirkt to, ko tiešām vēlos, nevis, ko kāds man izdomā atsūtīt, nostradaja un pārvarēju savu ziņkāri nepasūtot šo kastīti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu pirmā manā kastīte bija diezgan laba, nedomāju ka tā viss sanāks..

      Delete
  4. Brīnos ka kāds vēl pasūta to m*slu. :D
    Jau pagājušajā mēnesi bija pilnīgs fail...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasūtīju to augustā beigās un domāju ka saņemšu to septembra sākumā, bet tipa nepaspēju.. tāpēc saņemu šo s*da kastīti.. žēl laika un protams vīlusies servisā..

      Delete
  5. Посмотрела содержимое вашей коробочки, да , на самом деле не супер( Я вот жду свою русскую adorebox на днях, надеюсь будет чуть лучше, без Nivea хотя-бы...

    ReplyDelete
    Replies
    1. да, коробка огорчила в прошлом месяце и на этот я уже не заказывала. у нас многие отказались от подписки..
      надеюсь вам коробочка с лучшим содержимым придет.

      Delete