Small Haul

by - Wednesday, September 05, 2012

Hello EveryOne/Sveiks visiem!

Tā kā esmu mājsaimniece, kādu dienu vīrs man pateica, ka mēnesi es varu tērēt noteikto naudas summu uz kosmētiskiem līdzekļiem. Ne vienu vien reizi tajā budžetā neesmu iekļāvusies, bet tomēr mēģinu tērēt mazāk. Es jau pati saprotu ka man pietiek pirkt kosmētiku, jāizlieto tas, kas ir, bet jaunās kolekcijas ir tik pievilcīgās...

I am a housewife and my husband once told me I have a budget for each month for make up buying. Well, every month since that time I used up more than I needed to.. But I'm trying to spent less money.. And I have to much make up stuff to use, but new make up collection are so pretty..



MUFE kosmētika ir mans vājums.. Tā kā es apmeklēju Make Up for Ever prezentāciju, aiziet ar tukšām rokām es vienkārši nevarēju. Make up for ever tagad (no 04. līdz 08. septembrim) ir akcija, nopērkot lūpu zīmuli dāvanā saņem lūpu krāsas vai lūpu spīduma paraudziņu. Stāvēju, domāju pirkt vai nepirkt, bet tomēr nopirku zīmuli 18C ūdensizturīgo un saņemu kā dāvanu lūpu krāsas paraudziņu Rouge Artist Natural Nr. 39.

I have weak spot for Make Up For Ever make up.. And I was on Make Up For Ever New lipstick's collection presentation and bought waterproof lip liner pencil. There is a promotion going on in MUFE counter this week, if you buy a lip liner, you'll get a lipstick or lip gloss sample.As I've bought waterproof lipliner pencil in 18C, I've got as gift Rouge Artist Natural Nr. 39 sample.

Paldies ka izlasījāt!
Thank you for your time!


You May Also Like

0 comments