Troya is Cooking :: Home made sushi

by - Sunday, September 23, 2012

Sveikas!/Hello girlies!

Mēs ar vīru īsti nevarējam vienoties vai tas ir maki, rolli vai tomēr suši :D. Bet tādas mums te sanāca vakariņas. Agrāk ļoti bieži gatavojam suši, pēc tam sākam slinkot un vienkārši gājām uz Gan Bei vai arī pēc kuponiem pirkām suši no Soho. Šovakar izdomājām, ka vajadzētu uztaisīt pašiem. Vīrs uzvārījis rīsus, visu pārējo paveicu es :))).


Today's post is about home made sushi. Actually, we were making sushi at home very often in past. But now, it we are going to the restaurant to eat sushi. Today we decided to practice at home.



Re kas mums sanāca. Īstenībā, vakariņas būs veselīgas, ja neēst daudz suši :).
Look, what we've made ;). Actually, this is a healthy dinner, if you'll eat a small amount of sushi.

Ingredienti/ Ingredients:

Un rezultāts/ And result



Vai jūs gatavojāt suši mājās? Ko liekat iekšā?

Have you tried to make sushi at home? What kind of sushi did you like the most?

Paldies par veltīto laiku!
Thank you for your time!



You May Also Like

13 comments

  1. Iekšā lieku dažādās kombinācijās šīs lietas - svaigs gurķis, krabju nūjiņa, svaigs lasis, filadelfijas siers, kausētais (dzintara) siers, sīpols (ļoti minimāli), avokado, ābols :)

    Pēkšņi tā sagribējās sušī :) rīt mums arī būs sušī vakars :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kausēto sietu nemēģināju likt. vajadzētu pamēģināt.
      man ļoti garšo vēl ar sezama sēkliņām, bet šoreiz neliku.
      paldies par idejām!!!

      Delete
  2. Es atkal gribu suši) es arī lieku filadelfijas sieru,avokado,gurķi,lasis,krabju nujiņas, papriku, un man liekas ka viss)

    ReplyDelete
    Replies
    1. es tagad uz foto skatos un man arī gribās vēl :)
      ar papriku arī ļoti garšīgas suši sanāk

      Delete
    2. Varbūt vari uztaisīt rakstiņu kā jūs viņus taisījāt? :) Esmu atklājusi vienu mazu japāņu restorānu ar dikti garšīgiem šuši, pat mazi liela atkarība sākās :D

      Delete
    3. nākamreiz kad taisīšu, uztaisīšu foto soli pa solim. bet viss ir vienkārši un katrā lielā veikalā, kā Maxima, Rimi, Sky un Stockmann ir pieejami iesācēju komplekti, kuros ir viss nepieciešamais lai pašam mājās uztaisītu suši.

      Delete
    4. man laikam neveicas, dzīvoju valstī, kuras valodai nav nekāda sakara ar krievu/angļu/vācu :D

      Delete
    5. MAn liekas ka visgaršigas sušas it Tokio city) bet mājas suši ir vislabakie? jo tu zini ko lieki iekšā ) atvainojiet par kļudam)

      Delete
    6. A man visvairāk garšo suši no restorāna Samurajs, kas atrodas Vecrīgā, maziņš restorāns, bet suši ir ļoti garšīgās

      Delete
  3. Какие прикольные)) Люб а какую рыбу кладешь? и что у тебя там еще на тарелке?

    ReplyDelete
    Replies
    1. мы кладем лосось или форель слабосоленую. на тарелке там еще есть огурцы, крабовые палочки, сыр моцарелла. А проще пойти в ресторан и поесть там :)))

      Delete
    2. конечно проще, но дорого!!))) мы заказываем на дом всегда. а ведь хочется купить все для этого и сделать самим. получаться конечно примитивные, но зато и много, и выгодно!!)))

      Delete
    3. у нас в больших магазинах продаются наборы для приготовления суши начальные - рис, соевый соус, васаби, имбирь, коврик, палочки и нори. Так и начали сами делать их

      Delete